Prof. Dr. Serdar S. Durmuşoğlu, doktora derecesini Michigan Eyalet Üniversitesi’nden pazarlama alanında almıştır. Ayrıca Purdue Üniversitesi’nden MBA derecesine (finans ve pazarlama uzmanlıkları) ve Boğaziçi Üniversitesi’nden matematik alanında lisans derecesine sahiptir. …
Petek Tosun, lisans eğitimini Bilkent Üniversitesi İktisat Bölümü’nde tam burslu olarak 2000 yılında tamamladı. 2000-2016 yılları arasında finansal hizmetler sektöründe ürün yöneticisi, segment yöneticisi ve pazarlama müdürü olarak çeşitli görevler …
Dünya ekonomisindeki en rekabetçi pazarlardan biri olan otomotiv sektöründe, yatırım yapılacak pazarlama faaliyetlerinin seçimi ve bu seçimlerin uzun vadede firma performansına etkileri büyük önem taşıyor. Kadir Has Üniversitesi İşletme Bölüm Başkanı …
Bilim Akademisi tarafından başlatılan ve kamu fonları yerine toplumdan gelen maddi destekle yürütülen Bilim Akademisi Genç Bilim İnsanları Ödül Programı (BAGEP) 2020-2021 Ödül Töreni, 16 Eylül 2021’de İstanbul Planlama Merkezi …
Kadir Has Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ceyda Maden Eyiusta’nın yürütücülüğünü üstlendiği ve TÜBİTAK 1001 – Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı kapsamında fonlanmaya hak kazanan “Türkiye’deki …
Kadir Has University has launched a research project under the direction of Assoc. Prof. Ceyda Maden Eyiusta, Faculty Member of Business Administration Department. Dubbed “Factors Affecting the Innovation Performance of …
İşletme Bölümü Başkanı Prof. Dr. Nimet Uray’ın, “Pazarlama ve Tüketici Odaklı Faktörlerin Binek Otomobil Firmalarının Performansı Üzerindeki Dinamik Etkilerinin Analitik Modellerle İncelenmesi” başlıklı projesi TÜBİTAK ARDEB 1001 Programı çerçevesinde desteklenmeye hak …
İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü öğretim üyelerimizden Doç. Dr. Ceyda Maden Eyiusta’nın Yürütücülüğünü üstlendiği “Türkiye’deki KOBİ’lerde Yenilikçilik Performansını Etkileyen Faktörler: Güçlendirici Liderlik Davranışları ve Yenilikçiliği Arttırmaya Yönelik İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları” …
İşletme Fakültesi kuruluş yıldönümü dolayısıyla ‘Araştırma Kampı’ düzenledi. İki gün süren kampa alanında uzman birçok akademisyen katılarak; bilimsel çalışmaları dergilerde yayınlamanın püf noktalarını ve deneyimlerini katılımcılara aktardı. 5 ve 6 …
Pazarlama alanındaki uluslararası dergiler arasında etki faktörü (5.888) en yüksek dergi olma (Journal Citation Reports, 2016) özelliğini taşıyan Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS), Financial Times tarafından hazırlanan …
İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Bülent Mengüç, Bilim Akademisi, Asli Üyeliğine seçildi. Prof. Dr. Mengüç, lisans ve yüksek lisans öğrenimini İstanbul Teknik Üniversitesi’nde tamamladıktan sonra, 1994 yılında Marmara Üniversitesi’nden doktor …